dimanche, février 18, 2007

A FRANÉTICO


A ELLA

En el invierno viajaremos en un vagón de tren
con asientos azules.
Seremos felices.
Habrá un nido de besos
oculto en los rincones.


cerrarán sus ojos para no ver los gestos
en las últimas sombras,
esos monstruos huidizos, multitudes oscuras
de demonios y lobos.

Y luego en tu mejilla sentirás un rasguño...
un beso muy pequeño como una araña suave
correrá por tu cuello...

Y me dirás:" búscala¡", reclinando tu cara
-y tardaremos mucho en hallar esa araña,
por demás indiscreta.


POEMA DE ARTHUR RIMBAUD

Franética lín a Rimbaud, a Baudelaire, a Bukowski, a Bonnefoi... Tamén "Opus pistorum" ou " El amante", ou os trópicos, ou "A historia de O"... Seguramente che gustaría, se non a viches xa unha peli asiática titulada, creo, "Mentiras" sobre dous vagabundos sexuais... Leonard Cohen? Passolini? "Os contos de Canterbury"? Que me perdo, que caio, que non chego, que non dou... Hai tantos interesantes.... Anaïs e os seus diarios... Rifo I de Zeuquirne, lectora compulsiva, terá moitos títulos máis que agora non me veñen á cabeza.
Voilà outro poema. Esta vez de Bukowski:


Confesión

Esperando la muerte
Como un gato
Que va a salat sobre
La cama


Me da tanta pena
Mi mujer

Ella verá este
Cuerpo
Blanco
Rígido
Lo zarandeará una vez y luego
Quizás
Otra:

"Hank"

Hank no
Responderá.


No es mi muerte lo que
Me preocupa, es mi mujer
Que se quedará con este
Montón de
Nada.

Espero que che gusten os poemas. Noraboa pola túa prosa trepidante, veloz, rápida, directa. Gustoume moito.

10 commentaires:

Anonyme a dit…

"Todavía hoy a veces me acomete el deseo de un beso. Ya no robado entre dos puertas, con prisas y torpeza, sino dado y recibido de forma sosegada y apacible. Un beso en la boca. Un beso en la mano. Un atisbo de tobillo, un detalle de sien, un perfume, un párpado, una dicha adormecida, una eternidad..."

"La almendra" (Nedjma)

Como ella dice en su prólogo, es una historia de alma y carne. Que versa sobre un amor que llama a las cosas por su nombre...

Rifo I de Zeuquirne

OSIÁN a dit…

Satíricos poemas en busca de recunchos íntimos
Unha aperta

Anonyme a dit…

Lindos poemas! Seja você bem-vinda à comunidade de vizinhos do moderno de merda... Um prazer que goste do meu blog, eu também seguirei o seu com especial atençom.

Um abraço!

rosa enriquez a dit…

MOITAS GRAZAS HARVEY PASEINO MOI BEN NO TEU BLOG.ENCANTOUME O POST DO HOMIÑO NA NAVE CO SEU ROBOT. BENVIDO A VALDEOROSA.

Anonyme a dit…

Ai minha rainha, nunca tanto tempo botara ninguém olhando meu blog! É um prazer estar em Valdeorosa, depois de comer olharei todos teus posts sobre Asor pra ver se lhe recomendamos algum modisto de Magrathea ou de Betelgeuse, hahahaha!

Beijos galacticos!

Anonyme a dit…

Ya echába de menos en el blog de Asor, en de las cartas dedicadas a los amigos desorientados, en el de los guiños periodísticos; referencias poéticas en las que todos por un momento podemos sentirnos identificados. Gracias. Oerius

Anonyme a dit…

Perdón por la tilde de echaba, se me fue la mano. Oerius

Torreira a dit…

Si señora...este individuo e a súa prosa ben merecen un post (e mil).
Coidese

Anonyme a dit…

GRAZAS A TODOS. FRANÉTICO TEN UNHA PROSA CLARA, DIRECTA, LIXEIRA, LIBRE. CONÉCTASE POUCO PERO CANDO O FAI É TREMENDO. POR FRANÉTICO.
A MODERNO DE MERDA: PASEINO DE P... VENDO O TEU BLOG. DENDE LOGO QUE REPITO GÚSTAME PASALO BEN. UNHA APERTA E GRAZAS A TODOS.

Moralla a dit…

Ola Rosa! fermosa adicatoria para o Franético, e el sempre desaparecido na súa burbulla misteriosa... A min púxome os pelos de punta co último post "Impresionistas". Líchelo??
Esta semana, quedamos sen falla. Teño ganas de verte!! Noraboa por ese post tan "afrancesado" que me mandaches estilo a miña querida Edith Piaf.
Un bico
Yoli